• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Blank och anmärkning

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har en fråga om någon vet eller haft det själv och vad som hänt med UC scoren!

Jag har en anmärkning som går bort nu i April och mitt UC har sakta med stadigt gått neråt hade 4,5 men för en månad sen åkte jag på en blank och helst plötsligt var min score 10,9 och igår gick den ner till 10,7 varför vet jag inte. Har 4 förfrågningar en blank då alltså. Inget underskott och ett lån som syns på UC på 45000.. Så jag undrar kommer min UC score öka nu när anmärkningen försvinner eller finns det chans att det gå ner?

Hoppas det finns någon med erfarenhet på detta

Undrar också när man söker lån med en Blank finns det någon bank som låna ut eller är det samma som anmärkning mer eller mindre nej direkt eller har dom större överseende med en blank och det jobbigaste är att summan är bara ett par tusen är så irreterande.

MVH

Stefan
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 828
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Du har en hel tråd om minuc score, läser du i den tråden och samma gäller dig som andra, skulle jag gissa att dagen efter din anmärkning är borta kommer din score att landa kring 25...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp